Begin van onze nieuwe reis

25 augustus 2022 - Aarlen, België

23 augustus 2022

Vandaag start ons nieuwe avontuur. Het wachten is nog op een bode, maar nadat we  nog even onze broer/zwager gedag zijn gaan zeggen vertrekken we om half 3 uit Vlaardingen. Via Bergen op Zoom- Antwerpen,Brussel,Namen, naar Arlon. Hier is een camperplaats bij de plaatselijk brandweerkazerne. Helaas vol, maar er kwam een vriendelijke dame onze kant op die vertelde dat we 200 meter verderop mochten gaan staan om te overnachten. Prima plek. Heerlijk geslapen en niet wakker gemaakt door sirenes. Wel heel vroeg al druk verkeer.

4CF932F3-27DF-4CAD-83BA-4B35BA77B2BF

24 augustus 2022

Om 8.45 uur vertrokken; Na een stop bij L'Eclerc voor een sim kaart voor de MIFI via Luxemburg-Strasburg-Karlsruhe-Stuttgart naar Öllingen (vlakbij Ulm), Een heel leuk klein dorpje met camperplaatsen waar we voor 7 euro inclusief stroom kunnen overnachten.Het geld moest je in een envelop in een brievenbus doen.😉

20220824_175508

Vandaag heel veel files gehad🙈. We hebben 130 km meer gereden dan gistermiddag, maar 4 uur langer over gedaan. Kan je na gaan.

25 augustus 2022

We verkassen vandaag maar klein stukje. 76 km. Even een rustdagje op een camping in Ausburg. Nu is het nog mooi weer, de komende dagen wordt het iets minder,dus even nog van het zonnetje genieten. 's  Middags op de fiets naar Ausburg. Een oude stad met mooi Raadhuis, Dom, leuke winkelstraatjes en een Annakapel. Die we eigenlijk nog mooier vonden dan de Dom.

20220825_14491020220825_14503720220825_143435

s'Avonds een hapje gegeten in de Biergarten op de camping.

1. Hans en jacqueline:
    25 augustus 2022
    Goeie reis en veilige kilometers...geniet ervan en we blijven de blog volgen!
  2. Aat & Bea:
    25 augustus 2022
    Jammer dat het weer wat minder wordt. Hopelijk is het van korte duur. Mooie foto's👍
  3. Ivonne pels:
    26 augustus 2022
    Ziet er gaaf uit zeg heeeeeel veel plezier
  4. Marcel en Yvonne:
    27 augustus 2022